لقد فعلها مجدد ماتو
4 مشترك
صفحة 1 من اصل 1
لقد فعلها مجدد ماتو
لقد فعلها مجددا !!
بعد ما دخل سابقا في قائمة Time Magazine استطاع مياموتو من الدخول في قائمة the 50 Who Matter Now من CNN و حصل على الترتيب رقم عشرين في القائمة. المنافسة في القائمة هذي المرة كانت أصعب لأنها ما اقتصرت على رجال الأعمال فقط بل كانت حتى بين المنتجات و الأفكار والاتجاهات الجديدة الى غيرت ولا زالت تغير مفهوم الـBusiness في العالم.
Quote:Shigeru Miyamoto
Senior managing director, Nintendo
Rank: 20
Why he matters: If you recognize the name Donkey Kong, Mario, or Zelda, you're familiar with Miyamoto's work -- and if you've come within shouting distance of a 14-year-old lately, you've probably heard about his latest creation: the Nintendo Wii.
The Wii's motion-sensitive controller has injected a physical dimension into the videogame business, but the real genius of the Wii may be that it appeals to people outside Nintendo's traditional middle-school demographic. By marketing the Wii aggressively to 25-to 49-year-olds, Miyamoto is breathing new life into a $30 billion industry that was starting to stagnate.
http://money.cnn.com/galleries/2007/...r.biz2/31.html
بعد ما دخل سابقا في قائمة Time Magazine استطاع مياموتو من الدخول في قائمة the 50 Who Matter Now من CNN و حصل على الترتيب رقم عشرين في القائمة. المنافسة في القائمة هذي المرة كانت أصعب لأنها ما اقتصرت على رجال الأعمال فقط بل كانت حتى بين المنتجات و الأفكار والاتجاهات الجديدة الى غيرت ولا زالت تغير مفهوم الـBusiness في العالم.
Quote:Shigeru Miyamoto
Senior managing director, Nintendo
Rank: 20
Why he matters: If you recognize the name Donkey Kong, Mario, or Zelda, you're familiar with Miyamoto's work -- and if you've come within shouting distance of a 14-year-old lately, you've probably heard about his latest creation: the Nintendo Wii.
The Wii's motion-sensitive controller has injected a physical dimension into the videogame business, but the real genius of the Wii may be that it appeals to people outside Nintendo's traditional middle-school demographic. By marketing the Wii aggressively to 25-to 49-year-olds, Miyamoto is breathing new life into a $30 billion industry that was starting to stagnate.
http://money.cnn.com/galleries/2007/...r.biz2/31.html
صفحة 1 من اصل 1
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى